zhrayca2001 yaaa çok üzüldüm oyleyse nasıl mutluysa öyle kalsın aslında benim bebegime uygulamaya çalışsam zorlanmam,şu 2 3 haftadır kendiliğinden yok oldu zaten sallanma isteği falan er bende meme bağımlılığı da yok mama aldığı için,hatta bugün ilk defa bı baktım aşırı uykudan kendiliğinden uyuyakalmis,gün içinde uyku saati gelince besige koyuyorum 2 pis pis demeye uyuyo hemen ama işte bu gece sık uyanmalar cozum bulamadim,mesela şu an 4 saatte en az 4 kere uyandı mizirdandi herşeyi her ihtimali düşünüyorum soğuk sıcak açlıgi bezi ama yok hicbiriyle alakalı değil, şaştım kaldım 🙄