Artık çok çaresiz durumdayim, cinnet geçirecek hale geldim yorgunluktan bitkinlikten,ben hemsireyim ama bebekten dolayı ise ara verdim çocuğum 6 aylık doğduğundan beri aşırı aktif cidden nas edemiyorum hadi herşeyi bir kenara koydum gücüm tükendi artık uykuları çok sorunlu,herşeyi yapıyorum saatlerini düzenliyorum beslenmesine kakasina başka etmenlere hep bakıyorum gözden geçiriyorum ama bu çocuk yine uyumuyo eşim 6 ayın yarısında nöbette oluyo geceleri,tek basima kafayı yiyorum sabahlar olmuyo,uyku eğitimi almış yada bu konuda gerçekten dolu kisiler yardım edebilir mi acaba?