meleklerim22 benimde büyüdü. ben eski kiloma döndüm ama ayak numaram küçülmedi hep yeniledim ayakkabılarımı bu yüzden. Yarımlı ayakkabılarımı giyebiliyorum ama tam numara olanları giyemedim özellikle de topukluları haberleri bir numara büyük aldım hep asla eskileri olmuyor