Merhaba. 63 kilo ile hamile kaldım 85 ile doğuma gittim. Doğum yaptım bebeğim 6 aylık şu an 71 kilodayım. Ayak numaram hamileliğimde 1 numara büyüdü bi 10 kilo fazlam var hala. Sizce ben zayıfladıkça ayak numaram küçülücekmi. Yoksa kalıcımı. Sizde nasıl oldu.