Teemo07 sözde haklisiniz benim bebeğim 2 aylık ben 6-9 ay aldım tulumu güzel oldu biraz büyük. Bu kış giyer ama seneye olmaz. Zaten seneye olacak kadar alsam çuval gibi olur. Yani bir büyük beden değil de iki büyük beden alın derim. Satıcıya da sorun detayları belki iade etme olur