Bızde oleyız ne yazıkko ve gercektn cookk zor bır durum 2.ayında meme reddı basladı 3. Ayda buraktı su an 4,5 aylık ve sadece uykuda beslenıyr bı kac gundr ondada ıcmemeye basladı ve ıcmesı gerkendwn cok az ıcıyr zaten kaşık maması fln denedm ama onuda yemedi saatlerde ac kalıyrlar cok ınatlar