Sarasa Flower123 emzikler çöpe evde tutmayın lütfen damak yapısı da bozulur emzik siz olacaksiniz ağrısı olduğunda aciktiginda korktugunda size gelecek bebek annenin yaka iğnesidir göğüste yaşar emer gaz çıkarır uyur bunlar normal olması gereken bu
Flower123 Sarasa ayakta iki üç dk emip ağlıyor yatarak genelde sabaha karşı emiyor uykudayken güzel emiyor tamamen meme reddi değil gibi ama akşamları krize giriyor resmen
Sarasa Flower123 meme reddi aylarca sürebilir sabırlı olmalısınız geçecek önce mama biberon ve emzik ortadan kalkmalı sonra sevdiği pozisyonu bulmalı uyku aralarında güzel emerler uyurken emzirin ayakta gezerek emzirin deneyin hepsini
Ceren_301121 baloglusss bende ne yaptıysam emmiyor delirmek üzereyim artık napcagımı bilmiyorum artık 😢😢😢
Msr-tancredi baloglusss Instagram’da annesütüdoktoru var şahsen tanıdıgım bi doktor bayagı iyi bi bakın derim en azından sayfasını incelemeniz bile işinize yarayabilir
Flower123 Sarasa böyle olmasını gerçekten çok isterim çünkü daha küçük kucağıma gelip yatırınca ağlıyor çırpınıyor emziği verince anında susuyor o kasa iştahlı emiyor ki
Poyris Sarasa kucukken memeyı goturunce susardı şimdi 3 aylık ,memeyı tutunca ağlıyor. Bıberon istiyor 😔
Sarasa Flower123 olur çevreye ilgileri arttığı için kucakta durmak istemezler bu aylarda emzik kolayına geliyor ilerleyen aylarda meme diye o sizi darlandirir emin olun
Ceren_301121 baloglusss bende aynı canım delirmek üzereyim aglamaktan bi hal oldum deniyorum her yolu ama tutmuyor morarana kadar ağlıyor
Flower123 Sarasa bugün gerçekten o kadar bunaldım ki bıraksın tamam bende sağarak veririm mama veririm bi ben değilim ya dedim bi yandan da çaresizim çok üzülüyorum açlıktan ağlamasına dayanamıyorum
Nurduman baloglusss ben emzirme danışmanlığı aldım ama geç kalmıştım oyüzden işe yaramadı 4aylıktı ve tamamen bırakmıştı ama çevremde gördüğüm çok kişi var geri dönen Allah yardımcınız olsun hala çocuğunu emzirenleri görünce imreniyorum inşAllah geri döner memeye🙏🏻
Lay baloglusss hiç umudum yoktu. En son emzirme danışmanı ile görüşmüştüm, görüşme sonrası ben nasıl başaracağım ki diye ağladım hatta ama bir hafta içerisinde bebeğim tamamen emmeye başladı 52 günlüktü. Şimdi 10 aylık meme delisi bir kızım var 😅
Nurduman baloglusss öyle düşünme tamamen emmeyi bırakmamış oyüzden alabilir benimki önce gündüz emmeleri bırakmıştı sadece gece emiyordu gündüz sağıp veriyordum biberonla fakat en büyük hatayı yapmışım biberon ve emzik kullanımı sebep oluyor bizde ikiside vardı ve kaçınılmaz son
Lay baloglusss bizim meme reddi değildi ilk günden beri memeyi hiç tutmamıştı yani hiç emmemişti sağarak vermiştim o zamana dek