Aranızda destek alıp meme reddini aşan mamayı bırakıp memeye dönen var mı? Psikolojik olarak bitmiş durumdayım önce sütüm azdı sonra sol göğsümü emmemeye başladı şimdi sağı da emmiyor yarın seansa başlayacağız ama hiç dermanım yok motivasyona mı ihtiyacım var bilmiyorum