Lena77 ilk günler bırakmak çok zordu eve gelince azıcık durgun görsem hemen ağlardım bırakıp gittim diye böyle yapıyor derdim ama saolaun bakıcımız çok güzel ilgileniyor gözüm arkada kalmıyor oğlum da ona verirken hep gülüyor hiç arkamdan ağlamadı gün içinde görüntülü konuşuyoruz zaten yarım gün çalıştığım için öğlen eve geliyorum daha kaliteli vakit geçiriyoruz sanki iş yerinde dinleniyorum oğlum için enerjimi topluyorum eve gelince de o enerjiyi tamamen ona veriyorum inanın çalışmak ikimize de iyi geldi