Kızlar bebeğim yarın 4 aylık olacak.
Üç aylık olduğundan beri zaten eli ağzından çıkmıyordu ama son iki haftadır sanki parçalarcasına ağzına sokuyor , parmaklarını çiğniyor ve ağlıyor aynı anda ( acı cekiyor gibi ) Ellerimi yıkayıp ağzını kontrol edeyim dedim tüm gücüyle ısırıyor resmen kaşıyor damaklarını. Bu mümkün mü diş çıkartıyor olabilir mi ? Bu durum nedir ? Aranızda yaşayan varsa Siz neler yaptınız rahatlatmak için … Bu arada iki gündür kakasını da yapmıyor 😢