eylusko_ Prensescik peki neden 1 yaşında inek sütüne geçmediniz ? birde tamam mama veriyorsunuz ama ilk doğduğu kadar fazla değil dimi
Irmakprensesinannesi luciferrr benim kızımda mama ve meme besleniyor doktorumuz ek gıdaya başlamadan mamaya devam edecek dedi 1 yaşına kdr cnku nasıl anne sütünü bırakmayın deniyor mamada aynı sklde cnku içinde birçok vitamin besleyici ögeler var o yüzden ama ek gıda da azaltiyorlar mamayi bizde şuan takımlara başladık 5 ayımız 9 gün kldi ve öğün deil emiyorda mama içiyorda
prensannesi55_ eylusko_ Bebeğim 11 aylık sabah kahvaltı yapıyor öğlen corba olursa corba veriyorum ya da meyve akşam yemek veriyorum ama gunduzde acıkıyor akşamda gecede gunde 3 4 kez mama veriyorum kaşık mamasıda veriyorum yinede 900 gram mama 15 20 gunde bitiyor çok cabuk acıkıyorlar
prensannesi55_ eylusko_ Ek gıdada ilk zamanlar doyurucu olmuyor yemek yemesi için 8 9 aylık olması gerek o zamana kadar gider malesef birde ek gıdayı seven bebek sevmeyen bebek var bizim ilk zamanlar daha zordu şuan biraz daha iyi
alinsmom1 eylusko_ yok yok günde bir veya iki 180 cc veriyorum. 12 gün falan gidiyor belki daha fazla
Aysecankdr eylusko_ 1 yaşına kadar kesinlikle vermen gerekiyor sonrasında da en az günde 2 kere verilmeye devam ediliyor , bebeğin daha küçük süt artır cnm bırak mamayı , danışman desteği al mamaya vereceğin para ile
Bebegimm1 eylusko_ suan 1 yasinda bebgm 2yasinda mamayi birakicm anne sutu alan bebk 2yasina kadar emmesi gerekiyorsa mama alan bebek de 2yasina kadar içmeli bence