eylusko_ arkadaşlar şimdi de mamaya zam geldi . biz 3 buçuk ayligiz. doktor mama ile beslendiği için 4.5 aylıkken ek gıdaya gecicez dedi. sebze suları ile felan . sorum şu mama yi ne zaman hayatımız dan çıkarmaya başlıcaz
alinsmom1 eylusko_ kızım 13 aylık şuan geceleri içiyor sadece . 2 haftadır kendi tiksindi sanırım uyanıkken ağzına sürmüyor ama geceleri vermeye devam edicem . Sonuçta anne sütü almıyor ve mamadaki vitaminlere ihtiyacı var.
eylusko_ alinsmom1 peki ilk zamanlar da ki gibi çok mu veriyorsunuz . bi paket mama 4 5 gün yetiyor .
Morfrenk luciferrr olmuyor onlar doyumluk değil tadımlık çünkü. 9 ayına gelene kadar önce mama veya meme sonra yemek. Yaşına gelene kadar asıl besini mamalar yani
FiltreKahve luciferrr maalesef olmuyormuş. Yaşına kadar ana öğün anne sütü yada mama. Yaşından sonra iki yaşına kadar da (tabi çocuk isterse) ara öğün mama önceliğimiz ek gıdaymış. Doktorumuz söylemişti
Irmakprensesinannesi luciferrr benim kızımda mama ve meme besleniyor doktorumuz ek gıdaya başlamadan mamaya devam edecek dedi 1 yaşına kdr cnku nasıl anne sütünü bırakmayın deniyor mamada aynı sklde cnku içinde birçok vitamin besleyici ögeler var o yüzden ama ek gıda da azaltiyorlar mamayi bizde şuan takımlara başladık 5 ayımız 9 gün kldi ve öğün deil emiyorda mama içiyorda
alinsmom1 eylusko_ yok yok günde bir veya iki 180 cc veriyorum. 12 gün falan gidiyor belki daha fazla
eylusko_ Prensescik peki neden 1 yaşında inek sütüne geçmediniz ? birde tamam mama veriyorsunuz ama ilk doğduğu kadar fazla değil dimi
Annis-ogul eylusko_ 15 aylik cnm suan günde iki kere iciyor .en az 2 yadina kadar öneriliyor en fazla 3 yas