Huzurumm şuan iPhone kullanıyorum. Evet güzel kamera işletimi güzel. Hızlı telefon amaları fazla. Devamlı depolama alanı doluyor. Pil sağlığı diye bir sorunu var. Mesela ben 3 senedir kullanıyorum. Servise verem gerekiyor. Şarjı dayanmıyor. Şuanki aklım olsa almazdım. Hele ki ikinci el iPhone sakın almayın. Uygulamalar zaten hepsi ücretli. Kendin bilirsin. Ben olsam Samsung not serisini tercih ederdim