Hanımlar benim bebeğim de 3 aylık olucak. Üstelik kolik bir bebek ve benim lohusalığım çok kötü geçti. Psikolojik olarak çok yıprandım birden bire hayatın komple değişiyor. Ben onun ağlamalarını kaldıramadım. Oturup bende ağlıyordum. Kayınvalidem üst katımda oturuyor. İlk kez o zaman iyiki oturmuş dedim. 40 çıkana kadar bebek odasında uyudu. Bebek uyanınca bana getirdi emzirdim. Geri götürüp gazını çıkarıp uyutuyordu. Uyumam ve dinlenmem için. Şimdi bir aydır kayınvalidem ailevi hastalıklar dolayısı ile memlekete gitti. İnşallah bu çumartesi gelcek ip ile çekiyorum. Çünkü gerçekten yoruldummm