Tek bakmak çoookkkkkk zor. Psikolojim bozuldu, hasta oldum çocuk ilgi istedi, sıkıldım bunaldım bi beş dakika bağıra bağıra ağlasam iyi gelecekti çocuk ilgi istedi, acıktım uykusuzluktan öldüm bittim çocuk uyumadı ilgi istedi, tuvaletim geldi kasıklarım şişti çocuk ilgi bekledi… şimdi 3 yaşında yeni yeni rahatladim. Tabi ben Biraz takıntılı bi anneyim, bunun da etkisi var bu yaşadıklarımda