Mybellam_21 Adiyokkitabin alt katta oturuyorum yalıtım yok evimin aşağısı Bodrum☺️ Bide deniz kenarına yakınım. Bebeğim üşümesin diye yakıyorum napim ☺️
BarlasMomm Adiyokkitabin benim annemlerin oyle olmustu yanlis rakam girmislerdi az gelmislerdi sonra yeni numaralarla yeni fatura yazdirmislardi o aklima geldi okuyunca
1995 Adiyokkitabin bızım daha gelmedı ama 1000 tl rahat beklıyorum 7 petek acık ve 50de evım zor ısınıyo 🤦🏻♀️
mustafayamaninannesi Adiyokkitabin o işte bi yanlışlık vardır ya bi daha ki aynfazla gelmesin bize 1 ayda 420 geldi
Adiyokkitabin mustafayamaninannesi canim yaktik ama 1 bucuk petek ve ev gayet iyi. 40 derece bide su ve tup zaten surekli
Yasemin_68 Adiyokkitabin bizim yazın geliyor 70/80 TL sadece su için nasıl 91 TL geldi bacım size eviniz ayaz olmuyor mu yakmayınca😅
Adiyokkitabin Mybellam_21 anladim canim tabiki yak allah korusun bi hasta olduklarinda zor toparliyolar. Canlari sagolsun yqvrularimizn
mustafayamaninannesi Adiyokkitabin kız inş yanlışlık yoktur yazın 80 90 geliyor bize 40 gün 50 güne 😂
Adiyokkitabin mustafayamaninannesi diger aya zam gelir kiz ilk fatura ya ondan. Gozumuzu boyuyolar haa nede olsa az geldi diyip accaz saniyilwr😀
Adiyokkitabin BarlasMomm ay dogrudur insallah ya. Bellide olmaz yani gecen yil durduk yere elektirik 560 gelmisti. Bide dogalgaz yoktu mahalleye gelmemisti ilk faturamiz ondanda olabilir