Adiyokkitabin Kızlar ben şok oldum. 40 günlük fatura 91 tl🙄 Eşimle 400ten asagi gelirse artan benim diye anlaşma yapmiştim 😆 Sizde durumlar ne. Zamdan sonra açıkçası korkmuştum
Adiyokkitabin Ebruli101 kız 40ta yakiyoruz. Urfa sasirtiyor beni. Gecen sene durduk yere 560 tl elektirik gelmisti
Fenty Adiyokkitabin 5 Petek 40 da yakıyoruz. Aslında bekliyorduk zaten ama bu kadar yüksek beklemiyorduk bizde. Elektrikte 190 TL gelmiş çaycı çok çalışıyor buna bağlıyorum. 😂
Ebruli101 Adiyokkitabin İtiraz etseydiniz yakmadiginizi düşünüyordaniz biz gündüz 30- gece 35 derece oturma odamiz serin oluyor biraz üst katta oturanlar o odaları misafir odası yapmış açmıyolarmis odada epey büyük onların oturduğu odaya geçeceğim bende 🤭 ne yapayım kar kardır 😁
Melek-k Adiyokkitabin bence sayaç noyu falan yanlış yazmışlardır yoksa biraz imkansız geldi bana. Bir kez bize de olmuştu arayıp söyledik gelip düzelttiler
Adiyokkitabin Fenty yatak odasi ve salon yaniyor mutfakta zaten 7 24 yemek cayci var. Diger yerleri acmadim misafir odasi felan
Oykumm_21 Ebruli101 bu arada üst komşunun alt komşunun doğal gazından faydalanmak komşuluk ihlaliymis biliyomuydunuz 🤣 cezasi varmış
Duyulurum Adiyokkitabin cidden az gelmiş? Kaç derecede yandı ve kaç petek yanti? Bize bir aylık 35 derecede 200 geldi. Normalde Ocak ve su toplamda 50 geliyordu