Suzi-12 Evde oturarak hiç bir şey yapmadan geçecek😭 Norveç’te yaşıyorum bugün ve yarın onlar için çok özel yarın hz.İsa’nın doğumu bunu kutluyorlar ve çok heyecanlılar taaa 1 ay öncesinden hazırlık yapmaya başlıyorlar bayramlarına çok güzel hazırlanıyorlar keşke bizde bayramlarımızda bu kadar güzel hazırlansak bizimkiler eskiden güzeldi sanki 😭 Şuanda heryer kapalı yarında kapalı herkes evinde hiç kimse dışarda değil ailecek kutluyorlar yemekler sofralar hediyeler süslemeler dışardan evlerin içini gözetliyorum 🤣 yılbaşı gecesinde de güzel kutluyorlar 🤣 bi kere merak ettiğim için eşim beni Norveç’te kutlanılan yere götürmüştü çoook güzel kutladılar helal olsun haklarını veriyorlar 😭 amma biz kutlamıyoruz hiç özenmedim 😬 veeee son olarak sofranız çok güzel mezeler de yapabilirsin canım