Yılbaşı geldi , herkes ailesi ve dostlarıyla olucak ailem uzakta olduğu için biz bu yıl eşim ben ve kızım olucaz 💕
şöyle güzel bir sofra hazırlayayım diyorum 🥳
bu yıl kızım oldugu için rakı içemiycez ☺️
bende diyorum şarap a uygun bir sofra hazırlıyım 🥂🥂
benim menümde
güzel pişmiş et 🍽
güzel bir salata ama henüz karar vermedim 🥗
önerisi olan varsa söyleyebilir
güzel peynir çeşitlerinden bir tabak
ve güzel bir meyve tabağı 🍉🍌🍇🍓🍊
şarap içeçeğimiz için çok fazla çeşit bulamadım 🍷🍾 sizlerin şarap ile gidecek güzel önerileri varsa paylaşırsanoz çok sevinirim 😍
yada hiç olmadıııı 🍕 pizza 🍷 şarap yaparım 😍🥳
birde hanımlaaarrr ne giymeyi düşünüyorsunuz 🤗
yani biz bize olucaz ama ben yinede güzel siyah şık bir elbise giymeyi düşünüyorum 😊
Bu yıl bizim için çok özel kızımız doğdu ve bu yılın en güzel şekilde hatırlamak istiyorum 🙏