Elif-ikra 1 yaşından sonra 500 ml geçmeyecek şekilde inek sütü içebilir bebekler. Doktorlar da bu şekilde öneriyor. Ama çocuk yemek yemiyor sadece süt içmek istiyorsa o zaman süt vermemelisiniz. Bizim doktorun önerisi bu şekilde. Kimi doktor da sindirimi zor olduğu için iki yasindan sonra verin diyor. Ama bu bebeğe bağlı diye düşünüyorum. Çoğu bebekte de sorun yaratmıyor ölçüyü gecmezseniz. Geçerseniz zararları olabilir kansızlık gibi. Tabiiki tercih sizin. Çocuk yiyorsa ben devam sütlerini çok da gerekli görmüyorum açıkçası. İçerisine eklenen vitaminleri suni olarak alacağına zaten dengeli besleniyorsa alıyordur.