Hbbadgzl siz kimsiniz benle böyle konusuyosunuz ya adam yerine koymus da kabahat miş de. Size hesap mı vericem istediğimde girerim istediğimde cevaplarım. Anca girdim belki başıma bişe geldi görüp de cevap vermesem haklısınız da giremedim yani. Sizin canınız çok sıkılıyo heralde kendinize eğlence arıyosunuz. Bizde burda kac kişiye yorum yapıyoruz bildiğimizi paylasıyoruz da karsılık bekleyip vermeyince sizin gibi tepkiler vermiyoruz saçma yani yaptıgınız. Size bu kadar acıklama da cok bence boşa . İyi akşamlar teşekkürler bilgileriniz için.