Gozz Sln kısa kollu giydir canım sadece banyo yaptırınca ilk 1-2 saat uzun giydir Sonra yine kısa giydir.Geceleri ayakları kolları soğuksa yani üşüyorsa uzun giydir.Ama ellediğinde sıcaksa bırak püfür püfür uyusun evlatcık 🥰
cerennaslann Sln sadece kısakollu zıbın giydiriyorum bide ince bi çorap ter soğutursa hasta olma ihtimali daha yüksek
Darajan Ebruferit bebiş daha 52günlük kızım. Gündüzleri de çoğu zaman bezini açıp bırakıyorum yarım saat bir saat oyalnıyor.rahat olmazsa ağlardı bence.üç dört saatte bir oyle yapıyorum.hem pişik olmuyor boyle sıcakta diye düşünüyorum 🤔
Sln Sln bende sizin gibi giydiriyorum ama çok sıcak ya bebeğimin bunaldığını düşünüyorum açıkcası bu günden itibaren altına jakarlı askılı atlet üzerine de kısa kollu giydiriyorum 😀