Sln nerde yaşıyorsun canım ona bağlı.Istanbuldaysan havalar çok sıcak.ben son bir haftadır sadece kısa kollu çıt çıtlı body giydiriyorum.gece de gündüz de aynı.Geceleri sadece muslinle örtüyoruz üstünü.arada kalkıp bakıyorum ,elleri ayakları çok sıcak oluyor.Bir hafta öncesine kadar uzun kollu zıbınla ince pantolon giydiyırudm yüzü kafası boyun çevreleri falan hep isilik olmuştu.şimdi geçti.