Qwerty Tam bizden bahsetmişsin canım. Hatta bu ıkınmadan dolayı sürekli midesi ağzına geliyor ve kusuyor. Geceleri uyuyamaz oldum. Kusunca burnundan çıkıyor. Bugün tam 30 günlüğüz. Sadece mama ile besleniyor. 80 cc veriyordum. Çok mu geliyor deyip 60 cc ye düşürdüm bu defa da saat başı mama istiyor ama ıkınma hala aynı. Ben de napacağımı bilmiyorum🤦♀️