Merhaba arkadaşlar,
22 günlük bebeğim var genel olarak emziriyorum sütümün yetmediği yerde mama veriyorum. Bebeğim normalde sakin olmasına rağmen sürekli bir ıkınması var gazını çıkarsa da kakasını yapsa da ıkınmaya devam ediyor böyle olunca ne geceleri düzgün uyuyabiliyor ne de rahat uykuya dalabiliyor. Sürekli huzursuz olmasına sebep oluyor. Bunun için biogaia diye bir damlaya başladık fakat pek yararı olmadı sanırım. Aynı durumu yaşayan var mı? Bu durumu yaşayıp sonrasında çözüm bulan?