OmerAslannn Serenaycaner bende biberon ucu 2 numara sipariş verdim sorunu ona bağlayıp inşallah bizimki de düzelir teşekkür ederim
OmerAslannn huzunkovankusu tamamdır pazartesi ilk işim doktora götürmek olacak zaten teşekkür ediyorum
OmerAslannn Asilsardgn bende şuan mamayı sırf kabızlık korkusundan değiştirmiyor çünkü aktif olarak kullandığımız mamamızda hiç kabızlık yaşamadık
OmerAslannn huzunkovankusu peki reflüden olsa acaba uyurken verince de rahatsız etmez mi çünkü uykuluyken içiyor ve gece kusması yok gündüzleri çok hareket ettiğinde kusuyor yada ıkındığında sizin bebeğinizde öylemiydi acaba