Arkadaşlar 3 aylık bebeğim var emziremedim mama ile besleniyordu gayet güzel yiyordu ama iki gündür biberonu alıyor ağzına iki üç çektikten sonra diliyle itiyor 4 saat 5 saat geçiyor ama yemiyor mamayı. Anca uyutuyorum uyku arasında verirsem hepsini içiyor bu şekilde bir sorun yaşayan oldu mu bi fikriniz varmı acaba ?