Toprak_2019 Senayasya evet canım bende ⁹ ayından beri kullanıyordum 26 aylık oğlum ama son aldığım ekstra sürekli sizdiriyo hiç memnun kalmadim
Cnarsncap Senayasya benim bebeğim 1,5 aylık acaba diyordum ben mi bağlayamıyorum bezi bu kadar taşması normal değil herkes bu kadar memnunken bende naturel stok yapmıştım çok pişmanım cidden
simgesell Ben sleppy ekstra kullanıyorum kaç beden aldınız ? Beden küçük geliyor olabilir 4 beden de tasirma yaşadık biz 5 kullanıyorum hiç tasirma olmadı
Mlkhrn 6 aydır kullanıyorum arada prima premium care aldım kalıbını beğenmedim. Molfix vardı yeğenimden kalma, pişik yaptı. Bio natural ve natural hangisi denk gelirse kullanıyorum. Taşma sızıntı vs olmadı bizde.
kuzey-21 Senayasya evet yapışkanları da iyi değil artık yapıştırıyorum tekrar kalkıyor. Başka bezede geçmeye korkuyorum pişik olursa diye