Senayasya gündüz değil ama gece sızıyor,çok yaparsa o da her zaman olmuyor .Uyku tulumunu yıkamak zorunda kalıyorum o sıkıntı oluyor .Ama incelmiş mi onu anlayamadım.Bio natural kullanıyorum,normal sleepy almıştım bir kere o naturale göre ince gelmişti bana.Değiştirsem de ne alacağımı bilmiyorum açıkçası.Prima premium care pişik yaptı kızıma değiştirdim.Uzun zamandır bio natural alıyorum,çok da memnunum aslında