kendicocugunungelisimcisi her öğün sonrası 30 ml normalde. Ama ideal olan bu, mesela yedikten sonra emmişse o kadar içmek istemez. Ben teklif ediyorum, içtiği kadarına müsaade ediyorum. Hiç içmek istemediği zamanlar oluyor, emmişse çok ısrar etmiyorum ama emmemişse oyun oynarken vs tekrar teklif ediyorum. Çok da katı katıya uyulmuyor kurallara bebekler de kendi karakteriyle geliyorlar dünyaya, canları o an nasıl isterse öyle şekilleniyor bazen ☺️