Zhnce acimavi ben suthane bulmustum yaşadığım yerde orası günlük 10 15 tane yoğurt mayaliyor satiyordu Uzun bi sure ordan aldım sonra yoğurt mayalamayi öğrendim kendim yapmaya başladım Hic olmadı güvenilir bi markanın yoğurdunu alıp verebilirsin
acimavi Zhnce pınar doğal aldım birkaç kere küçük ambalajda satılandan onu da anca büyük markete gidip almam gerek, dediğiniz gibi en olmadı daha iyisini bulamazsam onu stoklarım, çok teşekkür ederim
RuzgarMommys acimavi Aynen öyle büyütme gözünde haftada 1 aksam kafan sakinken yap yesin 1 hafta çocuk
Minnossareannesi acimavi Bi deneyin derim hazır yoğurdu ben mayalanmış bitince birkaç kez denedim kızım hiç sevmedi yemiyor. Alışık olunca istemeyebiliyorlar 🥲 ama belli markalar var dost yoğurt falan değil tabi ki Foça yoğurt Tire yoğurt var mesela bizim buralarda onlardan verilebilir
acimavi Minnossareannesi muzla karıştırıp verdim pınar doğal yoğurt almıştım öyle yedi ama sade denemedim. Daha organik olanları araştırayım çevremde, çok teşekkür ederim
Milena11 Kocabebek her gün günlük süt alıyorum aldığım sütü tencerede 1 taşım sadece kaynatıp ılıtıyorum sonra bardağa döküyorum ılıyınca bir önceki günün kalan yoğurduyla mayalıyorum matalandıktan sonra 1 2 saat dolapta bekliyor yedireceğim zaman dışarı alıp ısınmasını bekliyorum. Ama çalışıyorum hergün yapamıyorum genelde anneannesi yapıyor ben h. Sonları yapıyorum
Duyulurum acimavi fiyatlar öyle ya da böyle fazla hazır yoğurt alırken do çiğ süt alırken de günlük süt alırken de… Ben illaki ev yogurdu verilmeli demiyorum olmayınca ben de hazır veririm ama bence evde kendiniz yapın. Bebeğim günde iki kase yoğurt yiyor. Ve yemediği zamana göre çok farkı var (alerjisi vardı önceden)
acimavi Duyulurum organik araştıracağım çevremde, bulamazsam veya içime sinmezse 1 lt süt alıp sadece kızım için mayalayacağım, çok teşekkür ederim
kuzey-21 acimavi arada hazır yoğurt veriyorum hazır yoğurdun ne gibi zararı var ki çevremde ki herkeste hazır veriyor
OncedenGurme acimavi hazır yoğurdu benim bile midem almıyor. Aylarca keçi sütünden mayaladım. Hatta mayası ilk başta tutmuyordu. Tutana kadar kaşık kaşık maya denedim kavanozlara. En son taş gibi yapabildim. 1 yaşını geçince inek sütünden mayalamaya başladım. Hazır yoğurtların üstüne kaymak gibi dursun diye peçete koyduklarını öğrendiğim gün eve sokmamaya başladım
use_use acimavi Activia nın sade yoğurdunu veriyorum arada ben. Yurtdışında kimse yoğurt mayalamıyor bu kadar kasmaya gerek yok aslında
acimavi use_use haklısınız, hazır aldıklarımızın üretiminde sorunlu durumlar olmadığından emin olsam içim rahat edecek de, bilemiyor insan, çok teşekkür ederim
kuzey-21 acimavi evde mayaladım yedirdim de sürekli sürekli yapamıyorum artık bende arada hazır veriyorum valla