MinnakAras benim bebeğim zaten uyumayı seviyordu gaz olayı çok olmadı öyle olunca ben de saatlerini düzene soktm memede uyuma yi biraktm, gece beslenmesini bıraktım, sallayarak uyutmayı da bıraktım.
Kendine göre bir karışık düzeni vardı saatlerini düzene soktum yani mesela sabah 6′da uyandırdım 3 uykudayken günü üçe bölmek adına 8′de uyuttum onda uyandırdım, 12′de uyuttum ikide uyandırdım, 4D uyuttum 6′da uyandırdım.
Ama mesela diyelim ki çocuğum 2 saat uyumuyordu 2 saat kuralına uymuyordu diyelim 5 dakika 10 dakika 15 dakika şeklinde 2 saate ulaştrdm cnm🧿😊