GiybetReis benim kızım 17 aylık olacak yakında.Yaşında yürümeye başlamıştı,şimdi yürüme kesmiyor.Koşmanın heyecanında.Dışarı çıkmak istediğinde söyler.Montunu,ayakkabılarını gösterir.İsimlerini kendince söyler.İletişim artıyor bu dönemde ve çok keyifli oluyor.Her söyleneni anlıyor ve kendini ifade etmeye çalışıyor.Çok iştahsız,emmeyi çok seven,uyku ile pek işi olmayan bir bebek.İştahı bir tık iyi ama dönem dönem değişiyor,hiç zorlamadım,zayıf bir bebek.Ek gıdaya geçtikten sonra kilo alımı yavaşladı.Canı yemek istediğinde kendi söylüyor.Kitaplarını,bazı oyuncaklarını seviyor.Kendince oyun kuruyor,bebeğine yemek yediriyor veya bana getiriyor anne meme eeee diyor.Kendi emerek uyuduğu için.Kendi zevki var,dolabından giymek istediği montu gösteriyor bu diyor.Şu an aklıma gelenler bunlar.Bebeklikten çıkmaya başlıyorlar artık 😅