GiybetReis 10 aylık yürüdü oğlum şuan 17.5 aylık koşuyor zıplıyor tırmanıyor, gece bir iki defa uyanır ben varsam geri uyumaya devam eder yoksa kalkar beni Arar, beslenme herşey yer yani herşey veririm tadına bakar istediğini sevdiğini yer, 16 tane dişi var, anne,baba,ahmet(kardeşi), abi, abla,meva(kuzeni), nene,anane,mama(mandalina),süt,kar, pis,hala,bir iki gibi kısa kelimeleri net söylüyor herkes anlıyor onun dışında ne söylesem tekrar ediyor arkamdan ne demek istediğini biliyorum ben ama başkası anlamaz ha 4 gündür falan abaaa diyor elini ağzına koyup şaşırıyor😊tuvalete dahi birlikte gidiyoruz sürekli peşimde bazen saklanıyorum kapı arkasına falan beni bulana kadar arıyor