Waterwipes kullanıyorum %99.9 su %0.1 de meyve özü var zaten genelde evde pamuk kullanıyorum kaka yapmışsa yıkıyorum altını çok nadir gece eğer açacaksam uykuluysam evde ıslak mendille temizliyorum, genelde dışarda temizliyorum ıslak mendille 5,5 aylık oğlum indirimde çoklu paketlerini almıştık şuan ne kadar bilmiyorum doğumdan önce almıştım