Yagmur1c Meyvebicagi sleepy bambo beyaz paket mükemmel kokusuz kalın büyük bir çok marka denedim onun gibisini görmedim bide sirkeli kekiklisi güzel primada çok güzel ama fiyatı pahalı
Kalpsizim33 Meyvebicagi sleepy 6 yıldır başka marka almam hem mendilleri büyük kalınlık olarak kaliteli hemde ıslaklığı güzel
RainOverMe Bebegınız kac aylık, sleepy yenıdogan unıbaby yenıdogan prıma hassas kokusuz. Kullandıklarımda bunlar ıyıydı bır de sleepynın 50 lık devamdı sanırım o da ıdare eder. Kekık lımonlu olan ellılı paket var o da ıyı ama bu ılk yazdıklarım daha ıyı tabı
Meyvebicagi RainOverMe 8 aylık normalde prima kullanıyoruz ama artık çok pahalı. BİM’in ıslak mendili kalınlık ve ebat olarak primanınkine benziyor. Sleepyi beğenmedim çok küçük ve ince kağıt gibi.
Tatli06 zeynepbali04 Sleepy natural saf su olan muthis gercekten kokusuz cok islak olmadigi icin kizimin poposunuda rahatsiz etmiyo
RainOverMe Meyvebicagi sleepynın hangı mendılını kullandınız yenıdogan mı. Bımınkını hıc denemedım kokusuz alkolsuz mu
Meyvebicagi Wolverine hepsini 🤣 yani biraz kalın ve büyük olsun istiyorum prima kullanıyoruz normalde
Seymaemre-asya34 cocomelon33 memnumusunuz? Bende sipariş verdim yenidoğan olani üni bbay kullnyrdum 250 olunca
Wolverine Meyvebicagi Minies hepsinden biraz daha ıslak orta büyüklükte Hipp miniese göre daha kuru ve daha pamuksu Önlem ikisinden de kalın orta ıslaklıkta kokusu ikisinden de güzel 🤗 3unde de paraben alkol vs yok içeriği güzel
herseySeninleguzel11 Meyvebicagi Sleepy yenidoğan kullandım 5 ay boyunca sonra bio natural e geçtim çok memnunum.