Asillburcu Guzelanne34 evet evet bizdede vardı bunların hepsi enfeksiyon çıktı işte doktor antibiyotiği kesti iğne verdi sadece calpol ve dolven ver aralıklı demişti ertesi güne geçmişti
Nilhanim Asillburcu ne kadarlık sizin bebiş dolven verdi bana da doktor aslında ama sanki ağır gelir diye düşündüm ilerde inatçı ateşte kullanırsam düşmez diye ben de calpol verdim
Asillburcu Guzelanne34 ateş çok kötü ya Allahım hiç bir yavrucağa hastalık vermesin çok zor valla 4 gün çektik biz
Nilhanim Asillburcu evet ben de bakim eger yarın patlamazsa ve ateşi olursa dolven mi versem diye düşünüyorum
Guzelanne34 Asillburcu kötü olmazmı ya valla dünden beri doğru düzgün yemek bile yemiyorum kızım aklımda hep
Asillburcu Guzelanne34 etmezmiyim tabiki ederim 🙏 siz lütfen aksatmayın gidin doktora kurtulun şu ateşten 🙏