Guzelanne34 canım geçen hafta yaşadım aynı durumu 3 gün ateliydi oğlum 40 dereceyi gördüm 2. Gün acile gittik ciğerlerinde enfeksiyon var boğazlarında biraz kızarıklık var demişlerdi antibiyotik dolven ve calpol verdiler 2 saatte bir ateşi yükseliyordu kendi doktorumuzdan randevu alıp götürdüm bu arada sürekli ılık duş aldıryordum düşüyodu fakat gene çıkıyodu neyse gittik doktora boğazlarında enfeksiyon çıktı iğne verdi doktorumuz ertesi güne geçmişti aürekli elleri ayakları buz gibi oluyorsa ateşi çıkıcak anlamına geliyor hiç beklme bi götür doktora