Oyku_nisa valla benim doktorum 6 aylık olup ek gıdaya geçene kadar su vermememi söylemişti mama bile versen gerek yok anne sütünün büyük bölümü su demişti ki sahip dolaba koymussaniz farketmissinizdir zaten. Bir oasik su verecek dediğiniz çocuk bir iki aylık çocuk midesi küçücük zaten şu ile doluyor kısmını da isterseniz bı internette araştırma yapın ben orda okuduğumu ilettim size tabiki verip vermemek annenin kendisine kalmış birşey. Bende kendi annemi ve kayinvalidemi dinlemiş olsam doğduğundan beri her gün bir kaşık su vermeliydim vermedim de çocuk susuzluk mu çekti hayır yaz sıcağında sık sık emzirdim hiçte ihtiyaç duymadık tercih sizin ben bebeğimi doğumdan bu yana takip eden doktorumuzun dediklerini yapıyorum okadar okumuş arastirmislar vardır herhalde bir bildikleri