Oyku_nisa Ben verirlerse ölür demedim zaten, siz vermezlerse ölür, kurur, suyu sevmez kafasında konuşuyorsunuz. Ben kiminle nasıl konuşacağımı bilirim, biliyorum. Usulünce iletişimi sürdüremeyecek ve karşı görüşlere saygı gösteremeyeceksiniz bu kadar keskin yorum yapmazsınız olur biter. :) Benimle de üslubunuzu takınarak konuşun. Madem yaşıt değiliz (malum oldu heralde) o zaman daha düsturlu konuşmalısınız. Kızım falan biraz mahalle ağzı oldu. Ben arkadaşlarımı dinlemiyorum tanımadan hakkımda yorum yapmayın (yine komik oluyor) , farklı görüşlerden bahsettiniz diye yurtdışındaki doktorlardan bahsettim (ki ona bile hee vardır falan demişsiniz, ne çıkarım var ki size yalan söyleyeyim?) elin gavuru demeniz de çok talihsiz bi yorum olmuş, bilimin dinle ilgisi yok, kullandığınız her şey de gavur icadı, ilaçlar, aşılar,… yani bilim diye bir şey var, makale falan uğraşamam diyorsunuz ama güzel yabancı makaleler var, okuma yazmam da var, araştırıp öğrenme hevesim de var çok şükür bir iki kişinin lafıyla hareket etmem. Ama yaptığım en doğrusu diye küstahlık da etmem. “Ben yaptım ve yaptırdım bi şey olmadı” dışında mantıklı açıklamalarınız varsa da dinlemek isterim. Aklıma yatarsa uygularım. Yoksa da iyi bakın kendinize. Size yapılan yorumları iyi okuyun öfkelenmek yerine, algılayın, mantıklı bi cevabınız varsa buyrun. 🙋🏻♀️