babyandmom1 hasta ola ola buyucekler bir şekilde alışmaları lazım güneşde de sogukda da fazla uzun durduklari zaman zararlı dengeyi korumak lazım ama mahrum birakirsaniz koruyorum derken kötülük edersiniz ufak bir soguk yada güneş hasta eder bunyesi aliskin olmadığı için kendi fikrimce tabi kaç aylık bebeginiz bilmiyorum ama 1 buçuk 2 yaş Uzeri için bence soguga da alışmaları lazım güneşe de özel bir durumu yoksa benim kızımda egzama var gunesden kaçıyoruz diyebilirim elimden geldiğince akşam üstü dışarı çıkarmaya çalışıyorum