babyandmom1 Sıkma canini.Kizim 18 aylik hic disariya cikmiyorum desem yeridir.Icerde yapmadigim sey kalmadi ama cocuklar bi zaman sonra sıkılıyor.Yaz tatilinde turkiyeye annemlere gittim bin pisman oldum.Guder gitmez covid oldum.O gunden sonra pek cikmiyorum.Gun icinde sadece yuruyus yapiyorum.Boyama yapiyoruz,oyuncaklarla oynuyoruz,tv aciyorum kitap okuyorum oyle zaman geciyor.