_Bianneikibebis yılbaşı kutlamıyoruz ağaç da süslemedik haliyle ama yılbaşı gelince etrafın ışıl ışıl ledlerle süslenmesi çok hoşuma gidiyor. Keşke bizim dini bayramlarımızda da böyle ışıl ışıl yapsalar ramazanda şeker kurbanda koyun figürleri ne güzel olur.. hep böyle düşünürken evime led perde aldım acayip güzel bi ambiyans kattı. Film izlerken filan çok güzel oluyor. Harika bi arka fon oldu bize. Yılbaşıyla ilgisi yok ama paylaşayım dedim belki alan olur. Yılbaşında film izleriz büyük ihtimalle. Kutlayanlara iyi eğlenceler. Bebek varken kahve içmek bile lüks oluyor benim için.