_Bianneikibebis Hanımlar yılbaşında neler yapmayı planlıyosunuz merak ettim hem bana da fikir olsun ⛄️
Egurbuz20 _Bianneikibebis benim eşim yılbaşı gecesi gecede oğluma sarılarak geçeceğim inşallah yeni yıla 🙏🏻😍😍
buselidunya _Bianneikibebis valla ailecek evde olucaz her zaman ki gibi, bence daha güzel aktivite yok🥰
_Bianneikibebis buselidunya bence de en güzeli ama biraz heyecan katmak istiyorum da bu yılbaşı mesela hediye almak istiyorum inşallah eşime
3MelekAnnesi3 _Bianneikibebis market calısını erken kapatırlarsa gelir tabi bizim millet öyle gecelerde markete akın etmeyi sevdigi için büyük ihtimalle kapanıs en geç 11 11 bucuk olur esimin gelmesi 1 i 2 yi bulur
_Bianneikibebis 3MelekAnnesi3 o zaman sizde saati 1 2 saat geri alıp eşiniz geldiğinde , eşinize sarılarak girersiniz yılbaşına ☺️💕
Mervecannn 3MelekAnnesi3 hangi markette çalışıyor acaba benimse eşimde başlatacak da ticket falan veriyorlar mı acaba merak ettiniz
_Bianneikibebis NukleerBaslikliKiz kendimi tanıyorum tembellik bi meslek olsa bastırmakta yapmıştım net 😂😂