Senem3884 benim oğlum da hipospadiaslı doğdu ve 6 aylıkken ameliyat oldu bizim çok hafifdi olmasına gerek bile yok dedi doktorumuz ama kozmetik açıdan yapsak daha iyi olur dedi ve ben zaten olsun istedim. Öncelikle 6 saat bir açlık yaşadı ve emzik sayesinde daha kolay atlattık.
Ameliyat 1,5 saat sürdü, çıktığında narkozun etkisiyle biraz zor oldu ama korkulacak kadar Bi zorluk değil. Sonrasında altını zaten ameliyathanede bağlamışlar biz üstünü giydirdik doktorumuz istediğiniz gibi kucağınıza alabilirsiniz bir sıkıntı yok dedi. Hastanede 1 gece kaldık ve illaki yanınızda bir yakınınız olsun tek çok zorlanırsınız, bez bağlamak bişiler yedirmek falan çok çok sıkıntı olabilir. Sargıyı hastaneden çıkmadan çıkardı doktorumuz, ama sonda 3 gün kaldı sondayla çiş yaparken biraz yanma oldu her defasında kuzum iç çekerek çiş yaptı😔ağlamadı ama öylesi daha yıprattı bizi.. Sonda olayı korkacak bişi değil çift bez ve bir beden büyük bez bağladık zaten size anlatıyorlar doktorlar. Sonda da çıktıktan sonra Allahın izniyle hiç bir sıkıntı zorluk kalmıyor bundan sonrası iyileşme süreci 🙂sık sık doktor kontrolü oluyor Allah yardımcınız olsun Valla bebekten çok anne yıpranıyor biz çok perişan olmuştuk.. Allahıma binlerce şükürler olsun atlattık rabbim size ve cümlesine acil şifalar versin diğer kuzular da hayırlısıyla kurtulsun. Bize burdan yazın lütfen inşaallah herşey çok çok kolay olacak sakin kalın Allah büyük rabbim bebeğinizin yardımcısı olsun 💕