Benim oğlumda yarı sünnetli( peygamber sünneti) benzer olarak doğdu. Doktor inceledi, benziyor ama işemesi aşağı değilse yukarı attırabiliyorsa ameliyata gerek yok, bu peygamber sünneti değildir dedi. 6. Ayından sonra bakarız bida dedi. Baya yukarı attırıyo, aşağı işemiyor. Sadece et parçası eksik, yarım sünnetli yani. Ameliyat vs denmedi. Sünnet yaptırınca düzelecek haliyle.