Miniminimini farklı opsiyonlar deneyin. Sebzeleri çıkarıp ekleyin. Ya da bazılarını baskın olarak kullanın. Soğan sarımsak da olsun içinde mutlaka. Varsa kemik iliği de ekleyin. Bu şekilde seveceği bir tada bir şekilde ulaşırsınız. Bir de az az yapın ona göre ziyan olmaz böylece
Balkabağı demişler ama mesela benim bebeğim içinde bal kabağı baskın olan bir şeyi yemiyor. Ben de çok az koyarım ya da hiç koymam. Deneyip bulunca zaten hep içmek isteyecek. Yalnız 7 aylik daha pek küçük çok da bir şey beklemeyin yavrucaktan 😄