Senın anlattıklarına alakasız yani bak otizimli bebeğe kadın nekadar sesleniyo asla konusmuyor ordan biri dokunuyor ona bile tepki vermiyor resmen kendı dünyasında yavrum. Senın bebeğin senle saklambaç oynuyo diyorsun şarkı söylüyorsun ve herşey ilgiyle alakalı bence bakan kisi cocukla ilgilenip oynamazsa tüm gün TV açarsa tabiki hırçın olur yani cocuk iletişim halinde değil ve senı sürekli görmüyor