ubeyitsongulasya canm bence çok çok. Normal cidden söylüyorum kzım 8 9aylıkken bende de anksiyete artmıştı her hafta buralarda post açardım , ama cidden coj küçükmüş kendime de kızıma da boşuna eziyet etmişim biz hatta 10.ayında kalktık uzmana falan gittik 🥴 yani bence akışa bırak gerçekten küçük ve çok anormal degil kızım da p şekildeydi hep