tasyan HaDi kilosu persentile göre normalse sıkıntı etmeyin kilo iyi bir şey değil. 4. ayda bebeklerin çoğu az emmeye başlar keşif ayı olduğu için. Siz sağlıklı beslenin sütünüz kaliteli olsun yeter. Benim bebeğim de fazla kilolu 6,5 aylık 10 kg..
HaDi tasyan maşallah yok ya ben zaten kilolu bir bebek olsun istemiyorum 2 aydır aynı kiloda olunca kafama bu takıldı sadece
tasyan HaDi siz rutin olarak çocuk doktoruna götürün sağlık ocağı çok doğru yönlendirmeyebilir her zaman. Çocuk doktoru baksın ki içiniz de rahat etsin.
Srnd HaDi onu benimki kakası gelimce yapıyo bi ısırıyor aman allahım 😂 demekki dişleri olsa koparcak 😂